Leveringsvoorwaarden


Leveringsvoorwaarden:
Prijzen zijn inclusief BTW (19%) en vermeld in Euro’s.

Bestelling; Uw bestelling wordt automatisch bevestigd, inclusief de door U gekozen betaalmethode. Mocht U binnen 24 uur geen bevestiging van ons hebben ontvangen, dan is er waarschijnlijk een fout opgetreden. U kunt dan nogmaals bestellen of telefonisch contact met de helpdesk opnemen ( 020-643 4803 - kantooruren).

Betaling; er kan op verschillende manieren worden betaald: bij vooruitbetaling, via PayPal, of aan de postbode, bij ons kunt u ook pinnen. Op de factuur is altijd de wijze van betaling vermeld.

Prijzen zijn exclusief verzendkosten; de verzendkosten zijn standaard € 7,50. Voor verzending naar Belgie, Duitland of Luxemburg wordt € 17,50 gerekend. Voor de levering naar de overige landen binnen de EEG wordt € 21,00 in rekening gebracht. Verzendkosten buiten Europa op aanvraag.

Verzending onder rembours; U betaalt aan de postbode. De extra verzendkosten bedragen dan € 8,00. Dit is alleen mogelijk in Nederland.

Afkoelingsperiode; na ontvangst van het door u bestelde product heeft u een "afkoelingsperiode" van 7 dagen om het product terug te sturen, zonder opgaaf van redenen. De producten dienen dan ongebruikt te zijn en de kosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening. Al betaalde bestellingen worden dan zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald.

Levertijd; De levertijd van het door u bestelde product bedraagt ( binnen Nederland ) ca. 5 werkdagen, na ontvangst van Uw betaling. Is de levertijd langer, dan zullen wij u dat z.s.m. laten weten via e-mail. U heeft dan het recht de bestelling te annuleren.

Garantie; Als binnen 30 dagen na aankoop van een product blijkt dat het artikel niet aan de eisen voldoet, niet compleet is of andere tekortkomingen heeft, heeft u het recht om binnen 30 dagen na levering, onder opgave van redenen, het product te retourneren. Het retourneren komt dan voor onze rekening. Indien u al betaald heeft, vindt terugbetaling z.s.m. plaats, doch uiterlijk binnen 14 dagen na het aanmelden van de klacht. U kunt eventueel ook verzoeken om herstel, vervanging of levering van het ontbrekende/beschadigde.

Klachten; Indien u klachten en/of vragen heeft, kunt u mailen ( info@kiltshop.nl ) of bellen ( 020-643 4803 ) om uw klacht en/of vraag kenbaar te maken. We kunnen dan samen voor een oplossing zorgen.

Privacy:
Uw privacy is bij ons voor 100% gewaarborgd.
Uw gegevens worden niet op deze site opgeslagen, ze zijn daardoor niet door derden te achterhalen, worden nooit aan niet direct betrokkenen verstrekt en zullen alleen door ons gebruikt worden om uw bestelling zo snel en correct mogelijk te behandelen.